Pokyny k podávání grantů MHMP 2022
1. 9. 2021 • Kiki
U programů I. a-c (klubovny, opravy a MTZ), III. (akce na území HMP), V. (zahraniční akce) a VI. (podpora vzdělávání) zůstává postup obdobně jako to bylo v minulých letech – střediska (realizátoři) vyplňují ve formuláři BC projekty (*.zfo formulář na stránkách MHMP – Termín pro náš sběr všech dat a formulářů je čtvrtek 30. 9. 2021.) podle svých potřeb na tolik projektů, kolik chtějí či je možné (omezení ve vyhlášení), na každou akci/klubovnu/MTZ je potřeba podat samostatný projekt v rámci formuláře, slouží pro to v části C) Specifická část – projekt hned první zatržítko (1. Výběr opatření), následně je třeba celý formulář zkontrolovat tlačítkem „Provést kontrolu vyplnění žádosti“ a pokud je vše v pořádku (formulář nehlásí chybu – pokud chybu hlásí a nejste ji schopni identifikovat obraťte se nejlépe přímo na kontakty MHMP), následně ho tlačítkem „Odeslání elektronické žádosti na MHMP“ odevzdat, čímž se vygeneruje rámeček s potvrzením o odevzdání a také čárový kód Takto odevzdaný formulář *zfo pošlete na adresu: granty.praha@skaut.cz. Do *pdf se formuláře tentokrát nepřevádí!
Pro upřesnění: 1 realizátor = 1 formulář .zfo (platí pro Opatření I, III, V a VI.).
FORMULÁŘE SE NA MHMP PRO ZÍSKÁNÍ ČASOVÉHO RAZÍTKA ODESÍLAJÍ V OBDOBÍ 25. 9 .- 30. 9. 2021, tzn. časové razítko musí být z 25., 26., 27., 28., 29. nebo 30. září 2021
U programů II. (tábory) a IV (krátkodobé akce) žádné formuláře nevyplňujte, za celý kraj vznikne pouze jeden od nás, do kterého od vás potřebujeme pouze vysbírat data a to následující – pro program II. odhad počtu táborů pro vyhlášené období (květen 2022 – duben 2023, jarní, letní a ostatní), dále váš odhad počtu osobodnů (celkem za všechny vaše tábory) a odhad vašich nákladů na ně; pro program IV. pak odhad počtu osobodnů, počtu výprav a odhad vašich nákladů na ně – z nich klíčový je počet osobodnů, na jehož základě bude vygenerována částka na osoboden, kterou dostaneme z objemu peněz MHMP; pro sběr dat slouží google formulář. Osoboden se uplatňuje na účastníka do 26 let (studující i pracující)!
Termín pro náš sběr všech dat a formulářů je čtvrtek 30. 9. 2021.
Pro upřesnění: Zůstává, že žádné formuláře AD (sumáře) jako realizátoři neřešíte, stejně tak žadatelem je nadále kraj ve všech programech tzn. i změny ohledně dokladu k účtu se realizátorů netýkají.
Změny oproti původnímu vyhlášení Programu:
- Stručnou charakteristiku dosavadní činnosti Žadatel uvádí pouze v obecné části Žádosti AD.
- V Opatření I. se dokládá právní vztah k Prostoru dokladem o vlastnictví, nájemní či podnájemní smlouvou na dobu určitou minimálně 1 rok, může být Dotace čerpána pouze po doložení platné smlouvy na období, které je uvedeno v Dohodě mezi Žadatelem a nájemcem prostor o prodloužení nájmu. Jedná-li se o Opatření I.b), může se jednat i o smlouvu na dobu neurčitou, smlouvu o výpůjčce, smlouvu o smlouvě budoucí, dohodu mezi Žadatelem a nájemcem Prostor o prodloužení nájmu včetně jeho výše – v takovém případě může být Dotace čerpána pouze po doložení platné smlouvy na období, které je uvedeno v dohodě.
- Výše uvedené smlouvy/ dohody musí být v jednotlivých Projektech vložené úplné a čitelné, včetně nejaktuálnějších dodatků tak, aby byly částky nájmu, příp. služeb dohledatelné.
- Žádost o dotaci v Opatření III. musí obsahovat informaci, zda je Žadatel/Realizátor hlavním pořadatelem akce; a propagační leták na akci musí obsahovat logo poskytovatele.
- Dotace v Opatření VI. je určena pouze pro pražské účastníky starší 15 let.